بازسازی خانه
نوشته شده توسط : mehdi

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی و درآمد کشور ، خرید یا حرکت و حرکت به مکانی جدید بسیار گران است. نیازی به خرید واحدهای جدید نیست ، می توانید خانه خود را نوسازی کنید یا ساختمان خود را نوسازی کنید ، و نوسازی کنید و از آن به سبک خود لذت ببرید. در این حالت ، شما یک واحد مد جدید خواهید داشت که می توانید با توجه به سلیقه خود طراحی و مرمت کنید و هزینه آن بسیار پایین است. با تزئین خانه ، می توانید آن را با فلش های دوتایی علامت گذاری کنید ؛ خانه ای را تهیه کنید که با هزینه معقول و مناسب طعم شما باشد.

خانه ای که ما زندگی می کنیم ایستا نیست. این خانه ها مدتهاست که از بین می روند و مشکلات مربوط به کارکردهای آنها و زیبایی شناسی آنها باید در آن زمان تعمیر شود (به همین دلیل شرکت تحول و دکوراسیون خانواده ایجاد شده است). البته ، نوسازی ساختمان نه تنها برای کسانی که می خواهند خانه را تزئین کنند نیست. بسیاری از مردم خانه را با قیمت مناسب خریداری کرده اند. خانه هایی که چندین سال خالی شده اند ممکن است خالی باشد. آنها باید با آنها تزئین شوند خانه خود خانه آن را برای زندگی مناسب می کند. پس از بازسازی خانه ، قیمت املاک و مستغلات به شدت افزایش می یابد و این می تواند مزایای خوبی را برای صاحبان به همراه آورد.

 

  


هزینه تزئین خانه من چقدر است؟
قبل از شروع دکوراسیون خانه ، مشکلی که ممکن است ذهن همه را به خود جلب کند این است که تزئین خانه من چقدر هزینه دارد؟ اولین قدم تزئین خانه ، انتخاب قلم و کاغذ ، دیدن خانه خود و دیدن آنچه می خواهید تغییر دهید.حتی کسانی که فقط می خواهند بخشی از خانه را تغییر دهند می توانند از این روش استفاده کنند. به عنوان مثال ، اگر فقط می خواهید آشپزخانه را مرمت کنید ؛ کاشی ، مواد کف (سنگ ، سرامیک ، صفحه فشار لایه و غیره) ، کابینت ، دریچه ، لوله و غیره را اندازه گیری کنید. این به شما کمک می کند تا نیازهای خانه خود را درک کرده و بر این اساس بازسازی کنید (نوسازی شده) و Carvis که تیم های حرفه ای را تجربه کرده است ، می تواند به راحتی به شما کمک کند.

اتاق و محیط خاص آشپزخانه یا خانه ، و حتی کل خانه را نیز مرمت می کند ، ممکن است از نظر ظاهری بسیار پیچیده به نظر برسد ، زیرا شما به یک برنامه دقیق و یک تیم اعدام موفق برای مرمت بخش هایی از ساختمان و حتی خانه نیاز دارید. اما لطفاً اطمینان داشته باشید که طبق لیست تغییر در دست و با تیم دکوراسیون خانه Carvis ، این کار به بهترین و ساده ترین راه تکمیل می شود. Carvis ابتدا به صورت رایگان از املاک و مستغلات شما بازدید می کند و بر اساس تغییراتی که در نظر می گیرید ، نظرات متخصص در مورد تحول خانواده را در اختیار شما قرار می دهد. در عین حال ، محدوده قیمت را که باید برای کار خود در نظر بگیرید ، بهبود می بخشد.

  

نحوه محاسبه دامنه قیمت دکوراسیون منزل یا دکوراسیون منزل
برای بازسازی خانه ها یا ساختمانها ، مساحت هر قسمت ، کیفیت مواد مورد استفاده ، دستمزد صنعتگران ، برق ، امکانات ، حذف فضا و غیره در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ، دوره ساخت پروژه بازسازی خانه پارامتر تعیین کننده قیمت خواهد بود. البته تمام مطالب فوق با توجه به بودجه و برنامه نوسازی ساختمان یا واحد شما با جزئیات معرفی می شوند که با توجه به بودجه و شرایط قابل تغییر است.در این راستا مجموعه پیشنهاد یا پیش فاکتور دقیقی را بر اساس کیفیت متریال های مختلف به کار رفته در بازسازی خانه تهیه و در اختیار کارفرما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشد. برای داشتن خانه ای ایده آل، تیم بازسازی ساختمان کاویوس آماده است تا با محاسبه دقیق نکات فوق بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه دهد.

 

تغییراتی که باید در بازسازی خانه یا بازسازی یک فضا در نظر گرفت:
بازسازی و نوسازی دیوارها
وقتی صحبت از بازسازی خانه یا بازسازی ساختمان می شود، قطعاً اولین گزینه ای که به ذهن می رسد تغییر رنگ دیوارها است. حتی اگر نخواهیم تغییرات کلی یا اساسی در خانه ایجاد کنیم، تعمیر دیوارها یا تغییر رنگ آن ها اساساً فضا را تغییر می دهد، حال و هوا را تغییر می دهد که پارامترهای مهم برای بازسازی ساختمان نیز هستند. تغییر رنگ یا طرح دیوارها یک سنت دیرینه در کشور ما است که در مقاطع مختلف از جمله جابجایی خانه ها در نوروز یا تغییر چیدمان فضاهای داخلی انجام می شود. همانطور که می دانید گزینه های زیادی برای دیوارپوش در بازسازی خانه و ساختمان وجود دارد؛ هزاران گزینه از جمله سنگ تزئینی، شیشه های تزئینی، کاشی های آلومینیومی، کاغذ دیواری، تابلوهای نقاشی و ... همگی در این مرحله توسط کارویس معماری با شما در میان گذاشته شده است. انتخاب تیم بازسازی ما می توانیم با در نظر گرفتن عواملی مانند شرایط محیطی، اصول معماری به کار رفته در ساختمان و بودجه شما، مناسب ترین گزینه های بهسازی منزل را در اختیار شما قرار دهیم. شاید بتوانید با صرف هزینه کم و ایجاد تغییرات مناسب در دیوارها به فضای مورد نظر برسید.سپس ، سپس ، سپس





:: موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
:: برچسب‌ها: بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: